CompPassion voor hospitality

Gewenste gastbeleving

86% van de gasten is bereid meer te betalen voor een optimale gastenbeleving.

Comppassion wil graag impact vergroten. Als hospitality consultants werken wij altijd vanuit de eindgedachte van de gast of klant, oftewel de gewenste gastbeleving. Deze gewenste gastbeleving vormt dan ook het uitgangspunt. Hier wordt bepaald welk gedrag, leiderschap, strategie en welk werkklimaat hierbij hoort om deze optimale gastbeleving te bereiken.

Het betekent dat u uit uw comfort zone mag stappen. Tegenwoordig is ‘goed’ allang niet meer goed genoeg. Om echt op te vallen moet er lef worden getoond en moet er waarde worden toegevoegd aan de beleving van uw gast of klant. Samen een emotionele connectie aan willen gaan. Comppassion doet dit op een unieke manier. Een manier die verrast en verwondert.

Onderwerpen

  • Kernwaarden en visie van een bedrijf ontdekken en deze effectief verankeren in de organisatie;
  • Vertaalslag maken van de visie van directie naar uitvoerend management
    (pragmatische aanpak om ervoor te zorgen dat wat wordt bedacht ook wordt gedaan);
  • Gewenste gast/klantbeleving definiëren en vertalen naar de praktijk;
  • Verwondering, verrassing en waarde toevoegen aan de beleving van de gast en medewerkersreis;
  • Verhogen van het service niveau tijdens de gehele guest journey;
  • Het verhogen van impact door hernieuwde energie toe te voegen aan uw organisatie en de employee journey;
  • Mystery visits: een nulmeting om vanuit daar de aanpak en methode te bepalen.

Methodes

Impact vergroten door brainstormsessies, inspiratiesessies, training, coaching en mystery visits. Altijd met een scherpe, doortastende, organisatiekundige en creatieve blik.

CompPassion voor mensen

Talentmanagement

Wij geloven dat medewerkers goud waard zijn. Comppassion is in staat om binnen organisaties (bij voorkeur vanaf management niveau) individuele- en teamprestaties anders in te richten en te verbeteren. Alles altijd met het einddoel voor ogen: het creëren van gelukkigere mensen en organisaties.

De juiste mensen op de juiste plekken. Al decennia lang wordt de vergelijking gemaakt tussen organisaties en voetbalelftallen, en dan met name de opstelling van de spelers. Comppassion gelooft hier ook in; altijd werken vanuit (kern)talenten waarbij ego’s onnodig zijn. Het gaat ten alle tijden om het bereiken van de gestelde stip aan de horizon. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar Comppassion bewijst al jaren dat deze methode werkt en wij helpen u hier dan ook graag mee.

Ook lijkt er soms nog een taboe te bestaan omtrent coaching en dan vooral coaching voor (top) managers, (top) musici, (top) chefs of (top) sporters. Andersom denkend, wat een rijkdom dat coaching bestaat!

Juist de topmanagers en leiders verlangen (meestal van binnen) naar oplaadpunten. Naar mentaal onderhoud. De hele dag wordt er energie gegeven aan teams en mensen, maar het is ook fijn om zelf bewust bezig te zijn. Om aandacht te ontvangen en te spiegelen. Het is een kwestie van durven investeren in jezelf en het dus jezelf gunnen. 

Onderwerpen

  • (persoonlijk) Leiderschap;
  • Individueel coaching van (top)managers;
  • Balans zoeken en vinden voor mensen die zelf ervaren dat zij onder druk werken;
  • Mentaal onderhoud;
  • Creatief recruiten (vanuit ons eigen grote netwerk);
  • Talentmanagement (juiste mensen – juiste plekken);
  • Creëren van een optimale teamsynergie en het laten excelleren van teams;
  • Creëren van intrinsieke motivatie.

Methodes

Corporate/Business coaching (individueel of groepcoaching).

Comppassion voor (online) reputatie

Comppassion is maar al te graag een inspiratiebron voor organisaties die (voor een groot deel) afhankelijk zijn van een online reputatie of imago.

Online wordt er zoveel gedacht, gezegd, geschreven, bedacht, gepost en gedeeld over uw organisatie. Hoe zorgt u ervoor dat u dit in goede banen leidt?

Anno 2018 worden online de meeste deals gesloten. Comppassion helpt u graag bij het optimaal inzetten van alle online kanalen waardoor uw potentiële gasten en klanten positief beïnvloedt worden door uw product of dienst en vooral de beleving en het gevoel dat u meegeeft.

Onderwerpen

  • Impact van de online reputatie + het managen hiervan;
  • Impact en invloed van Online Reputatie Management (met het oog op commercie);
  • Marketing is het nieuwe sales;
  • Effectieve schrijfstijlen;
  • Klachtenbehandeling en “klachtenbeheersing”;
  • Online emotionele connectie met de consument (online-beleving).

Methodes

  • Begeleiding bij het schrijven van je brand book (doel: merkversterking);
  • Toegepast vrijheidsmodel (denken vanuit de gast of klant i.p.v processen).

Branche focus

Bedrijven die online actief zijn en gemotiveerd zijn om te (willen) luisteren naar hun gast of klant.

Overig

  • Dagvoorzitterschap;
  • Spreker tijdens congressen en evenementen;
  • Begeleiden van creatieve sessies;
  • Trouwambtenaar (hobby).
Esther Boers

Deze klanten gingen je voor

Contacteer mij

Heb je een vraag? Ik reageer met veel plezier en enthousiasme op al jouw vragen. Stuur me snel een berichtje.

Telefoonnummer

+31 6 42 30 95 69

E-mailadres

esther@comppassion.nl